Windows xp 64MB ram olan bilgisayarda bile çalışabilen bir sistemdir, sistem kaynakları tüketimi çok az olduğu için performansı etkiliyor ama win7 gerçekten bir İŞLETİM SİSTEMİ. Vista testi yaptım piyasaya girmeden 1 ay öncesinde, çok hantal ve hatalarla donatılmıştı, versiyonlarını tek tek denedim ama her biri birbirinden beter çıktı. Win7den açıkçası şüpheliydim ama görsellik, kullanım kolaylığı ve stabil çalışması ile gerçek bir yazılım olduğunu kanıtladı, şu anda Media Center 2005 kullanıyorum lisansım olduğu için ama gerçekten güzel yapmışlar. Kullanmaya değer.