Konu
Windows 7 mi Windows XP mi ?
07-09-2010, 23:10:36
#6
berqan
Şöyle mesela ben oyun kuramıyorum win 7 e. Nasıl diyeceksiniz? F1 2010 indiriyorum netten kurulmuyor hata veriyor ve bir kaç oyun dahi o şekilde.Win 7 den gayet memnunum görsel olarakta süper.Yalnız xp ye geçesim var kararsızım...