• 28-08-2010, 17:44:38
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    daha önce hiç linux kullanmadım internette okuduğum kadarı ile rpm dosyaları kurarken bazı kodlar yazmak gerekiyormuş. bu kodları nereye ve ne şekilde yazacağım yardımcı olur musunuz
  • 28-08-2010, 18:46:46
    #2
    linux sunucunuza ilk önce KDE yani masa üstü sonra uzaktan bağlantı için VNC kurmanız gerekiyo, forumda anlatımı olması lazım
  • 28-08-2010, 18:58:37
    #3
    şuan vnc ile bağlanabiliyorum vps ye ancak program kurmayı başaramadım.
  • 28-08-2010, 19:09:54
    #4
    exe kuramazsın zaten onun için emülatör kullanman lazım çoğu yazılımıda desteklemez program derken neyden bahsediyosun ?
  • 28-08-2010, 19:12:02
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fguler91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce hiç linux kullanmadım internette okuduğum kadarı ile rpm dosyaları kurarken bazı kodlar yazmak gerekiyormuş. bu kodları nereye ve ne şekilde yazacağım yardımcı olur musunuz
    konsoldan kurabilirsin. ssh ile sunucuya bağlan

    rpm -ivh program.rpm

    bu şekilde kurabilirsin.
  • 28-08-2010, 19:20:09
    #6
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konsoldan kurabilirsin. ssh ile sunucuya bağlan

    rpm -ivh program.rpm

    bu şekilde kurabilirsin.
    işte onu nereye yazacağmı bilmiyorum. exe kurmak istemiyorum zaten rpm uzantılı dosya
  • 28-08-2010, 19:21:55
    #7
    fguler91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte onu nereye yazacağmı bilmiyorum. exe kurmak istemiyorum zaten rpm uzantılı dosya
    programı nereye indirdiysen o dizine geleceksin. sonra konsoldan dediğim komutla çalıştıracaksın. SSH ile sunucuya bağlandın mı daha önce?
  • 28-08-2010, 19:22:40
    #8
    msn filan verseniz ordan konuşsak olur mu ben size pm atamadım.
  • 28-08-2010, 19:32:59
    #9
    Öncelikle Linux işletim sistemlerinde Shell ( Kabuk ) konsolları vardır komutlar orada kurulacak programa göre root veya kullanıcı haklarıyla kurulur.

    Kullandığınız Linux Sürümü nedir?

    Windows makineden OpenSSH windows versiyonunu yüklüyerek Ms-Dos ( Başlat -> Çalıştır --> CMD ile dosu açabilirsin) openssh yazıp karşı makinenin ip adresini yazdığında kullanıcı adı ve şifresini biliyor isen o makineye erişip konsol komutlarını bu sayede verebilirsin.

    Bu arada kurmak istediğin paket Kullandığın Linux sürümü ile uyumlu değil ise makineyi çökertebilir veya sorunlar yaşamana sebep olabilir.

    Bu komutları bilinçli bir şekilde vermelisiniz

    Not: Linux makineye Erişim iznin var ise tabi....