daha önce hiç linux kullanmadım internette okuduğum kadarı ile rpm dosyaları kurarken bazı kodlar yazmak gerekiyormuş. bu kodları nereye ve ne şekilde yazacağım yardımcı olur musunuz
konsoldan kurabilirsin. ssh ile sunucuya bağlan
rpm -ivh program.rpm
bu şekilde kurabilirsin.