fguler91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce hiç linux kullanmadım internette okuduğum kadarı ile rpm dosyaları kurarken bazı kodlar yazmak gerekiyormuş. bu kodları nereye ve ne şekilde yazacağım yardımcı olur musunuz
konsoldan kurabilirsin. ssh ile sunucuya bağlan

rpm -ivh program.rpm

bu şekilde kurabilirsin.