AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konsoldan kurabilirsin. ssh ile sunucuya bağlan

rpm -ivh program.rpm

bu şekilde kurabilirsin.
işte onu nereye yazacağmı bilmiyorum. exe kurmak istemiyorum zaten rpm uzantılı dosya