fguler91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte onu nereye yazacağmı bilmiyorum. exe kurmak istemiyorum zaten rpm uzantılı dosya
programı nereye indirdiysen o dizine geleceksin. sonra konsoldan dediğim komutla çalıştıracaksın. SSH ile sunucuya bağlandın mı daha önce?