Öncelikle Linux işletim sistemlerinde Shell ( Kabuk ) konsolları vardır komutlar orada kurulacak programa göre root veya kullanıcı haklarıyla kurulur.
Kullandığınız Linux Sürümü nedir?
Windows makineden OpenSSH windows versiyonunu yüklüyerek Ms-Dos ( Başlat -> Çalıştır --> CMD ile dosu açabilirsin) openssh yazıp karşı makinenin ip adresini yazdığında kullanıcı adı ve şifresini biliyor isen o makineye erişip konsol komutlarını bu sayede verebilirsin.
Bu arada kurmak istediğin paket Kullandığın Linux sürümü ile uyumlu değil ise makineyi çökertebilir veya sorunlar yaşamana sebep olabilir.
Bu komutları bilinçli bir şekilde vermelisiniz
Not:
Linux makineye Erişim iznin var ise tabi....