• 17-02-2010, 10:43:03
    #1
    Arkadaşlar aşağıdaki resim ne demek istiyor birisi anlatabilirmi Lisanslı win7 kullanıyorum daha dün gece microsoft un sitesinde doğruladım ama bu şeyin çıkmasından kurtulamadım format atmakta istemiyorum çözümü bilen var mı ?
  • 17-02-2010, 10:46:13
    #2
    Deneme sürümlerinin süresi bitiyor anlamına geliyor
  • 17-02-2010, 10:48:42
    #3
    Windows 7 RC sürümü kullanıyorsunuz.

    Windows 7 Release Candidate sürümünün ücretsiz deneme turu önümüzdeki aylarda sona eriyor. 15 Şubat'tan sonra kullanıcıların işletim sistemi her birkaç saatte bir uyarı gösterecek.

    1 Martta ise işletim sistemi her iki saatte bir otomatik olarak kapanacak.
  • 17-02-2010, 10:56:52
    #4
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7 RC sürümü kullanıyorsunuz.

    Windows 7 Release Candidate sürümünün ücretsiz deneme turu önümüzdeki aylarda sona eriyor. 15 Şubat'tan sonra kullanıcıların işletim sistemi her birkaç saatte bir uyarı gösterecek.

    1 Martta ise işletim sistemi her iki saatte bir otomatik olarak kapanacak.

    Şimdi bu mart ayında 2 saatte bir pc kapanıcak anlamına mı geliyor Peki bunu format vs. atmadan düzeltmemizin yolu var mı. Nihai sürüme yükseltemezmiyiz?
  • 17-02-2010, 11:00:18
    #5
    ZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu mart ayında 2 saatte bir pc kapanıcak anlamına mı geliyor Peki bunu format vs. atmadan düzeltmemizin yolu var mı. Nihai sürüme yükseltemezmiyiz?
    Full sürüm satın almanız gerekmektedir. Full'e o kadar para bağlayamam diyorsanız wârezden falan full win 7 bulup format atarak yapabilirsiniz
  • 17-02-2010, 11:08:54
    #6
    ZeoMast3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bu mart ayında 2 saatte bir pc kapanıcak anlamına mı geliyor Peki bunu format vs. atmadan düzeltmemizin yolu var mı. Nihai sürüme yükseltemezmiyiz?
    İnternetten Windows 7 MSDN sürümü bul indir onu kur. Sonra forumda bir arkadaş 15$ a lisansını satıyor ondan al keyfine bak.
  • 17-02-2010, 11:13:42
    #7
    ben ms nin işinden birşey anlamadım valla orj. lisanslı vista pc alıyoruz win7 yükseltmek ücretsizdir deniliyor lisans parası gerekiyor