Şimdi bu mart ayında 2 saatte bir pc kapanıcak anlamına mı geliyor

Peki bunu format vs. atmadan düzeltmemizin yolu var mı. Nihai sürüme yükseltemezmiyiz?
Full sürüm satın almanız gerekmektedir. Full'e o kadar para bağlayamam diyorsanız wârezden falan full win 7 bulup format atarak yapabilirsiniz