Konu
Win7 Yayım öncesi?
17-02-2010, 11:13:42
#7
ZeoMast3r
ben ms nin işinden birşey anlamadım valla
orj. lisanslı vista pc alıyoruz win7 yükseltmek ücretsizdir deniliyor lisans parası gerekiyor