Şimdi bu mart ayında 2 saatte bir pc kapanıcak anlamına mı geliyor

Peki bunu format vs. atmadan düzeltmemizin yolu var mı. Nihai sürüme yükseltemezmiyiz?
İnternetten Windows 7 MSDN sürümü bul indir onu kur. Sonra forumda bir arkadaş 15$ a lisansını satıyor ondan al keyfine bak.