Windows 7 RC sürümü kullanıyorsunuz.
Windows 7 Release Candidate sürümünün ücretsiz deneme turu önümüzdeki aylarda sona eriyor. 15 Şubat'tan sonra kullanıcıların işletim sistemi her birkaç saatte bir uyarı gösterecek.
1 Martta ise işletim sistemi her iki saatte bir otomatik olarak kapanacak.
Şimdi bu mart ayında 2 saatte bir pc kapanıcak anlamına mı geliyor

Peki bunu format vs. atmadan düzeltmemizin yolu var mı. Nihai sürüme yükseltemezmiyiz?