merhabalar teamspeak 3 sinusbot v.b kurulumu yapicak bir script ariyorum elinde hazir olup satmak isteyen varsa almak isterim veya yazicak biri varsa örenek
https://shotscript.eu/
Linux script yazdirmak istiyorum Teamspeak 3 sinusbot kurma scripti
9
●396
- 16-10-2022, 11:17:01Üyeliği durduruldu
- 26-10-2022, 21:46:12Hocam script kurucusu Sinan, kendisi arkadaşım. Neden yalan atıyorsunuz?fikriozdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2022, 22:17:53ŞakamısınızEyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o scripti nexusa ben sattım yazılımın kurucusu benim heryerde yazıyor fikri özdaş diye hatta o scriptin facebook sayfası hala bende r10 da duvarımda bile reklamı var gece gece iyi güldürdün
- 26-10-2022, 22:20:25Hocam ben NeXuS'un scripti satın aldım dediğini bir kere bile duymadım, hep kendisi yaptı diye duydum. NeXuS da zaten scripti Sinan'a sattı. Ayrıca scriptin facebook sayfası, yazılımın kaynak kodları içerisinde ne adınız geçiyor ne de bir imzanız. Scripti sizin yaptığınızı vahiy yoluyla mı öğrenmeliydim 🤨😁fikriozdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2022, 22:26:16Şöyle diyim imza filan umrumda değil kim kendisine neyi yakıştırıyorsa onu yapar ben takılmam öyle şeylere ne yapıyorsalar yapsınlar beni bilen biliyor, ha bide scripti yönetmek için kullandıkları panel bile bana ait hala benim function dosyalarımı kullanıyorlar ve scriptin kurucusu olduklarını söylüyolar ya ne gülüyorumEyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2022, 22:27:21O zaman haklısınız hocam ne diyeyim, kusura bakmayın size de yalancı vesaire dedim. İyi akşamlar, tekrardan kusura bakmayın.fikriozdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o scripti nexusa ben sattım yazılımın kurucusu benim heryerde yazıyor fikri özdaş diye hatta o scriptin facebook sayfası hala bende r10 da duvarımda bile reklamı var gece gece iyi güldürdün
