• 16-10-2022, 11:17:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar teamspeak 3 sinusbot v.b kurulumu yapicak bir script ariyorum elinde hazir olup satmak isteyen varsa almak isterim veya yazicak biri varsa örenek

    https://shotscript.eu/
  • 16-10-2022, 20:04:20
    #2
    PM Atıldı.
  • 22-10-2022, 21:51:06
    #3
    Konu hala geçerliyse pm atın o scriptin kurucusu benim
  • 26-10-2022, 21:46:12
    #4
    fikriozdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu hala geçerliyse pm atın o scriptin kurucusu benim
    Hocam script kurucusu Sinan, kendisi arkadaşım. Neden yalan atıyorsunuz?
  • 26-10-2022, 22:17:53
    #5
    Eyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam script kurucusu Sinan, kendisi arkadaşım. Neden yalan atıyorsunuz?
    Şakamısınız o scripti nexusa ben sattım yazılımın kurucusu benim heryerde yazıyor fikri özdaş diye hatta o scriptin facebook sayfası hala bende r10 da duvarımda bile reklamı var gece gece iyi güldürdün
  • 26-10-2022, 22:19:33
    #6
    Eyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam script kurucusu Sinan, kendisi arkadaşım. Neden yalan atıyorsunuz?
  • 26-10-2022, 22:20:25
    #7
    fikriozdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şakamısınız o scripti nexusa ben sattım yazılımın kurucusu benim heryerde yazıyor fikri özdaş diye hatta o scriptin facebook sayfası hala bende r10 da duvarımda bile reklamı var gece gece iyi güldürdün
    Hocam ben NeXuS'un scripti satın aldım dediğini bir kere bile duymadım, hep kendisi yaptı diye duydum. NeXuS da zaten scripti Sinan'a sattı. Ayrıca scriptin facebook sayfası, yazılımın kaynak kodları içerisinde ne adınız geçiyor ne de bir imzanız. Scripti sizin yaptığınızı vahiy yoluyla mı öğrenmeliydim 🤨😁
  • 26-10-2022, 22:26:16
    #8
    Eyupp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben NeXuS'un scripti satın aldım dediğini bir kere bile duymadım, hep kendisi yaptı diye duydum. NeXuS da zaten scripti Sinan'a sattı. Ayrıca scriptin facebook sayfası, yazılımın kaynak kodları içerisinde ne adınız geçiyor ne de bir imzanız. Scripti sizin yaptığınızı vahiy yoluyla mı öğrenmeliydim 🤨😁
    Şöyle diyim imza filan umrumda değil kim kendisine neyi yakıştırıyorsa onu yapar ben takılmam öyle şeylere ne yapıyorsalar yapsınlar beni bilen biliyor, ha bide scripti yönetmek için kullandıkları panel bile bana ait hala benim function dosyalarımı kullanıyorlar ve scriptin kurucusu olduklarını söylüyolar ya ne gülüyorum
  • 26-10-2022, 22:27:21
    #9
    fikriozdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle diyim imza filan umrumda değil kim kendisine neyi yakıştırıyorsa onu yapar ben takılmam öyle şeylere ne yapıyorsalar yapsınlar beni bilen biliyor, ha bide scripti yönetmek için kullandıkları panel bile bana ait hala benim function dosyalarımı kullanıyorlar ve scriptin kurucusu olduklarını söylüyolar ya ne gülüyorum
    O zaman haklısınız hocam ne diyeyim, kusura bakmayın size de yalancı vesaire dedim. İyi akşamlar, tekrardan kusura bakmayın.