Linux script yazdirmak istiyorum Teamspeak 3 sinusbot kurma scripti - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Linux script yazdirmak istiyorum Teamspeak 3 sinusbot kurma scripti
9
●
396
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
Linux script yazdirmak istiyorum Teamspeak 3 sinusbot kurma scripti
1
2
26-10-2022, 22:31:26
#10
fikriozdas
Eyupp adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O zaman haklısınız hocam ne diyeyim, kusura bakmayın size de yalancı vesaire dedim. İyi akşamlar, tekrardan kusura bakmayın.
Önemli değil, İyi Akşamlar
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler