Hocam ben NeXuS'un scripti satın aldım dediğini bir kere bile duymadım, hep kendisi yaptı diye duydum. NeXuS da zaten scripti Sinan'a sattı. Ayrıca scriptin facebook sayfası, yazılımın kaynak kodları içerisinde ne adınız geçiyor ne de bir imzanız. Scripti sizin yaptığınızı vahiy yoluyla mı öğrenmeliydim 🤨😁
Şöyle diyim imza filan umrumda değil kim kendisine neyi yakıştırıyorsa onu yapar ben takılmam öyle şeylere ne yapıyorsalar yapsınlar beni bilen biliyor, ha bide scripti yönetmek için kullandıkları panel bile bana ait hala benim function dosyalarımı kullanıyorlar ve scriptin kurucusu olduklarını söylüyolar ya ne gülüyorum