fikriozdas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle diyim imza filan umrumda değil kim kendisine neyi yakıştırıyorsa onu yapar ben takılmam öyle şeylere ne yapıyorsalar yapsınlar beni bilen biliyor, ha bide scripti yönetmek için kullandıkları panel bile bana ait hala benim function dosyalarımı kullanıyorlar ve scriptin kurucusu olduklarını söylüyolar ya ne gülüyorum
O zaman haklısınız hocam ne diyeyim, kusura bakmayın size de yalancı vesaire dedim. İyi akşamlar, tekrardan kusura bakmayın.