Şakamısınız

o scripti nexusa ben sattım yazılımın kurucusu benim heryerde yazıyor fikri özdaş diye hatta o scriptin facebook sayfası hala bende r10 da duvarımda bile reklamı var gece gece iyi güldürdün
Hocam ben NeXuS'un scripti satın aldım dediğini bir kere bile duymadım, hep kendisi yaptı diye duydum. NeXuS da zaten scripti Sinan'a sattı. Ayrıca scriptin facebook sayfası, yazılımın kaynak kodları içerisinde ne adınız geçiyor ne de bir imzanız. Scripti sizin yaptığınızı vahiy yoluyla mı öğrenmeliydim 🤨😁