Linux'cuyum ama tam sürüm çıkınca deneyeceğim.
Windows 7 Ekran Goruntuleri
38
●2.768
- 18-01-2009, 05:11:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 ocak ta bir arkadaş sunmuş sağolsun 8 gündür kullanıyorum 64 bit ultimade sürümünü ama sorunlarla dolu oyun oynamak isterseniz kesinlikle tavsiye etmem ki bu beta sürümünde denedigim bir çok oyunda senkron problemi var.
Arkadaşın izah ettiği gibi virtual makine kullanabilirsin .LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemde firefoxla bazen 1 gb a kadar çıkor kullandığı ram en azından 2 gb olması gerekir diye düşünürum 2.5 ghz üstü işlemci 256 mb 256 bit standart bir ekran kartı yeterli ivir zivir kurulumlarımı yaptıktan sonra yaklaşık olarak 16 gb harddisk alanı kaplamış .schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiye kadar 10 dan fazla hata aldım hataların hepsini microsofta bildirdim konfigrasyonum gayet iyi belirtilen özelliklerden daha fazla donanıma sahibim ama dediğim gibi 64 bit = problem yani sana tavsiye etmiyorumbaboli789 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sen ubunutu dan vazgeçme üstüne tanımamDoc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kaç arkadaş deniyoruz halen bir çok hatasını bulduk görevimizi yapıp bildirdik 64 bit bilhassa daha çok sorunlu oldugunu düşünüyorum ek yazılımlar konusunda takilan olursa yardımcı olurum . - 02-02-2009, 21:44:36Üyeliği durdurulduWindows 7 den keyif almak için hızlı bir makina şart
- 06-02-2009, 03:00:56Arkadaşlar hep uyardım hala da uyarıyorum.
Hatırlayanlar varsa, windows 98'den sonra windows ME çıkmıştı. ME'nin 98'den tek farkı tam anlamıyla, microsoft'un anasını boyayıp babasına satmasıydı. Görüntüyü birazcık değiştirip millete lisansları kakalamışlardı. Herkes çok şikayetçi olmuştu.
Vista/win7 geçişi de bun olayın tamamen aynısıdır. Vista kullanıyorsanız almayın, yazık olur. - 06-02-2009, 03:26:15Windows Seven in Vista dan daha performanslı oldugu söylenmekte.Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
