xp yi bile win 98 görünümünde kullanan ve tasarımdan çok hıza önem birisi olarak ben hala xp ye devam ediyorum microsoft xp ye verdiği desteği haziran 2009'a kadar çekmeyeceğini açıkladı. o zaman bende desteğimi çekmeyeyim vista ve 7 bana göre değil. fazla detay var