• 13-01-2009, 00:53:42
    #19
    vistadan kat kat iyidir, driver cdsine elimi sürmedim, cdye yazmak 15, pcye kurmak 10 dakika sürdü, adamlar olayı aşmış sanki ?
  • 13-01-2009, 10:05:09
    #20
    arkadaşlar sistem gereksinimleri ne acaba bende kuracağımda
  • 13-01-2009, 10:08:55
    #21
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben daha xp kullanıyorum şimdi kendimi xp çıktığında windows 95- 98 kullananlar gibi hissetim
    heh tam ben diyecektim

    ama güzel duruyor gerçi hızlı olsun hata varmesin yeter bana ya görüntüde etkiliyo tabi biraz
  • 13-01-2009, 10:10:19
    #22
    schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sistem gereksinimleri ne acaba bende kuracağımda
    Minimum recommended specs call for:
    • 1 GHz 32-bit or 64-bit processor
    • 1 GB of system memory
    • 16 GB of available disk space
    • Support for DirectX 9 graphics with 128 MB memory (to enable the Aero theme)
    • DVD-R/W Drive
    • Internet access (to download the Beta and get updates)
  • 13-01-2009, 10:41:34
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Napıyoruz? 1.nci basamak(xp)tan 3. basamağa zıplıyoruz
    Hiç vista kurmayan bir grubun sessiz üyesiyim

    Aynen
  • 13-01-2009, 13:16:14
    #24
    hussein_erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türkiye de bunu bi kuran tasarimmerkezi. com sanırım
    cikar cikmaz indirdim
  • 13-01-2009, 13:19:55
    #25
    görüntü güzel, tabi windows nasıl acaba hataları yoktur inşallah, ama biraz vistaya benziyor
  • 13-01-2009, 13:26:12
    #26
    final çıksında indirelim, microsoft vista dan kaldırdı yine parayı , yani isteyince yapılıyormuş , peki amaç neymiş "PARA" ...
  • 13-01-2009, 15:23:02
    #27
    Yeni goruntuler geldi .