yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben daha xp kullanıyorum şimdi kendimi xp çıktığında windows 95- 98 kullananlar gibi hissetim
heh tam ben diyecektim

ama güzel duruyor gerçi hızlı olsun hata varmesin yeter bana ya görüntüde etkiliyo tabi biraz