Arkadaşlar hep uyardım hala da uyarıyorum.

Hatırlayanlar varsa, windows 98'den sonra windows ME çıkmıştı. ME'nin 98'den tek farkı tam anlamıyla, microsoft'un anasını boyayıp babasına satmasıydı. Görüntüyü birazcık değiştirip millete lisansları kakalamışlardı. Herkes çok şikayetçi olmuştu.

Vista/win7 geçişi de bun olayın tamamen aynısıdır. Vista kullanıyorsanız almayın, yazık olur.