vistayı bi süre kullanıp nefret ettim. 7 inşallah öyle olmaz. grafiğe boğmaktan, herşeyin yerini, kullanım şeklini değiştirmekten bişi yapamaz olduydum. galiba çok uzunca bi süre xp gözbebeğim olarak kalmaya devam edecek. (veya ben yeniliğe kapalıyım da olabilir)