• 17-06-2020, 17:17:19
    #1
    Merhaba
    Çalıştığım şirket güvenlik gerekçeleri (virüs, malware vb) , şirket geneli aynı programların kullanılmasını sağlamak ve tahsis edilen bilgisayarlara izinsiz program kurulumunu engellemek amacı ile windows yerine linux işletim sistemine geçmek istiyor.
    Kafama takılan bir kaç sorudan biri, değer mi? ne kadara malolur? ne kadar sağlıklı olur?
  • 17-06-2020, 17:19:14
    #2
    Ücretli destek almayı düşünürseniz hocam pm atabilirsiniz
  • 17-06-2020, 17:21:53
    #3
    TheKhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba
    Çalıştığım şirket güvenlik gerekçeleri (virüs, malware vb) , şirket geneli aynı programların kullanılmasını sağlamak ve tahsis edilen bilgisayarlara izinsiz program kurulumunu engellemek amacı ile windows yerine linux işletim sistemine geçmek istiyor.
    Kafama takılan bir kaç sorudan biri, değer mi? ne kadara malolur? ne kadar sağlıklı olur?
    Şirketinize özel imaj ve Windows'tan Linux'a geçiş hizmeti verebilirim ayrıca çalışanlarınıza uzaktan veya birebir(Ankara içi, Ankara dışı yol masraflarımı karşılamak kaydıyla) eğitim de verebilirim.
    Linux şirketler için en maliyetsiz ve en güvenilir(korsan kullanımlarda Windows ekipleri işyerlerini kontrole gelirler) çözümdür ve ayarlamalarımla Windows programlarını bile kullanabileceksiniz.
    Özelden detaylı bir açıklama ve konuşmak için telefon numaramı yazıyorum.
  • 17-06-2020, 17:24:18
    #4
    kur pardusu en azından kurumsal hizmet alırsınız. Debian alt yapısı sayesinde pek fazla sorun yaşamazsınız.
  • 17-06-2020, 17:25:58
    #5
    EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kur pardusu en azından kurumsal hizmet alırsınız. Debian alt yapısı sayesinde pek fazla sorun yaşamazsınız.
    Pardus hoş ama Debian temelli olsa bile bazı sorunları mevcuttur, şirketlere özel tasarladığım imaj sayesinde uzun süreli ücretsiz destek alabiliyorlar ve gerekli tüm yazılımları gerek ben gerek kurumlar güncelleyebiliyor
  • 17-06-2020, 17:28:59
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardus hoş ama Debian temelli olsa bile bazı sorunları mevcuttur, şirketlere özel tasarladığım imaj sayesinde uzun süreli ücretsiz destek alabiliyorlar ve gerekli tüm yazılımları gerek ben gerek kurumlar güncelleyebiliyor
    Doğrudur özel imaj ile çözümler üretebilirsin. Ben de aktif linux kullanıcısıyım hemen hemen her türlü dağıtımı, temeli denedim söylemek gerekirse debian genel anlamda daha kurumsal. Kendim arch kullanıcısıyım saf kurulum yapıp özel hazırlıyorum meşakatli iş.
  • 17-06-2020, 17:30:24
    #7
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirketinize özel imaj ve Windows'tan Linux'a geçiş hizmeti verebilirim ayrıca çalışanlarınıza uzaktan veya birebir(Ankara içi, Ankara dışı yol masraflarımı karşılamak kaydıyla) eğitim de verebilirim.
    Linux şirketler için en maliyetsiz ve en güvenilir(korsan kullanımlarda Windows ekipleri işyerlerini kontrole gelirler) çözümdür ve ayarlamalarımla Windows programlarını bile kullanabileceksiniz.
    Özelden detaylı bir açıklama ve konuşmak için telefon numaramı yazıyorum.
    Cevap döndüm ancak size iletilmedi, mesaj kutunuz dolu olabilir mi?
  • 17-06-2020, 17:35:09
    #8
    TheKhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevap döndüm ancak size iletilmedi, mesaj kutunuz dolu olabilir mi?
    Dönüş yaptım, detaylı bir açıklamada bulundum.



    EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur özel imaj ile çözümler üretebilirsin. Ben de aktif linux kullanıcısıyım hemen hemen her türlü dağıtımı, temeli denedim söylemek gerekirse debian genel anlamda daha kurumsal. Kendim arch kullanıcısıyım saf kurulum yapıp özel hazırlıyorum meşakatli iş.
    Pacman paket yöneticisi son kullanıcıya uymuyor bence
    Ben yum veya apt-get paket yöneticilerini kullandırırım, syntaxları daha kolay ve paketler daha stabil. Arch biraz daha modifiye edilebilir ama sonuçta tüm Gnu/Linux dağıtımları özelleştirilebilir.
  • 17-06-2020, 17:40:09
    #9
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dönüş yaptım, detaylı bir açıklamada bulundum.




    Pacman paket yöneticisi son kullanıcıya uymuyor bence
    Ben yum veya apt-get paket yöneticilerini kullandırırım, syntaxları daha kolay ve paketler daha stabil. Arch biraz daha modifiye edilebilir ama sonuçta tüm Gnu/Linux dağıtımları özelleştirilebilir.
    Aaa ayıp ettin şimdi sen gel bi aur tadına bak şaka maka biraz zor evet ama alias tanımladıktan sonra gerisi kolay