Merhaba
Çalıştığım şirket güvenlik gerekçeleri (virüs, malware vb) , şirket geneli aynı programların kullanılmasını sağlamak ve tahsis edilen bilgisayarlara izinsiz program kurulumunu engellemek amacı ile windows yerine linux işletim sistemine geçmek istiyor.
Kafama takılan bir kaç sorudan biri, değer mi? ne kadara malolur? ne kadar sağlıklı olur?