Pardus hoş ama Debian temelli olsa bile bazı sorunları mevcuttur, şirketlere özel tasarladığım imaj sayesinde uzun süreli ücretsiz destek alabiliyorlar ve gerekli tüm yazılımları gerek ben gerek kurumlar güncelleyebiliyor
Doğrudur özel imaj ile çözümler üretebilirsin. Ben de aktif linux kullanıcısıyım hemen hemen her türlü dağıtımı, temeli denedim söylemek gerekirse debian genel anlamda daha kurumsal. Kendim arch kullanıcısıyım saf kurulum yapıp özel hazırlıyorum meşakatli iş.