Ultimate'in özellikleri çok çok yüsek Home basic ile kıyaslanmaz bile, ben Home Premium kullanıyorum laptopum da 1 gb ram ve kasmalar oluyor, 2 gb ram yetmeyebilir Ultimate için kasmalar yaratabilir.
Bilgisayarınız Windows Vista'ya uygun mu? Test edin! bu link sana yardımcı olabilir.
Vista-Ultimate
16
●2.271
- 15-06-2008, 23:16:23Oyun oynamayacaksan,fireworks fln kullanmayacaksan güzel

Bir günde Counter Strike'ı 2 kez kurdum ve sildim,mavi ekran fln veriyor saçma saçma hata veriyor,XP de hiç sorun yok aynı oyunda.
Fireworks de,sansürlemeye yarayan alet,titreyerek gidiyor nedense.
Hız açısından korkma,SP1 kurarsan 512 ram ile bile çok güzel kullanırsın.
Tabi 1 gb önerilen,
Ultimate endir dersen,diğer sürümlerin en üsütn olanı.
Vista home basic de cmd den dns önbelleği temizlemeye çalıştığında,sürüm yükseltin diyor,sınırlı windows yani.Ultimatede hepsi serbest
- 19-06-2008, 02:18:55Ben kurdum, ilk çıktığında. Hiç memnun kalmadım. Driver sorunu hat safhadaydı. Hatta sırf bu sorun yüzünde VistaDriver.Net sitesini kurdum.
SP2 den sonra deneme şansım olmadı. - 27-06-2008, 10:16:08Desene o zaman Vista Ultimate kurmak lazım bilgisayara. Oyun oynamamam lazımafatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
