zaten önceden vista home basic'in kasmalarından bıkmıştım.2gb'den fazla ram'i anakartım taşırmı bilmem.Sizce MSI anakart 2gb üstü ram taşır mı?Yani sorun yaratır mı - yaratmaz mı?