• 15-06-2008, 18:44:31
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ultimate'in özellikleri çok çok yüsek Home basic ile kıyaslanmaz bile, ben Home Premium kullanıyorum laptopum da 1 gb ram ve kasmalar oluyor, 2 gb ram yetmeyebilir Ultimate için kasmalar yaratabilir.
    Bilgisayarınız Windows Vista'ya uygun mu? Test edin! bu link sana yardımcı olabilir.
  • 15-06-2008, 18:48:27
    #11
    2GB ram ile ultimate kullanıyorum. (sorunsuz)
  • 15-06-2008, 18:49:02
    #12
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    zaten önceden vista home basic'in kasmalarından bıkmıştım.2gb'den fazla ram'i anakartım taşırmı bilmem.Sizce MSI anakart 2gb üstü ram taşır mı?Yani sorun yaratır mı - yaratmaz mı?
  • 15-06-2008, 18:50:49
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Verdiğim linkte anlattığı gibi o programı kurup test edersen makinanı ultimate için sana puan verecektir vista için bilgisayarına..
  • 15-06-2008, 19:40:27
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    olmaz olsun o ultimate hiç bişeyi çalıştırmıyor nerdeyse.
    onun yüzünden oyun oynayamaz oldum...yaşasın XP
  • 15-06-2008, 23:16:23
    #15
    Oyun oynamayacaksan,fireworks fln kullanmayacaksan güzel
    Bir günde Counter Strike'ı 2 kez kurdum ve sildim,mavi ekran fln veriyor saçma saçma hata veriyor,XP de hiç sorun yok aynı oyunda.
    Fireworks de,sansürlemeye yarayan alet,titreyerek gidiyor nedense.
    Hız açısından korkma,SP1 kurarsan 512 ram ile bile çok güzel kullanırsın.
    Tabi 1 gb önerilen,

    Ultimate endir dersen,diğer sürümlerin en üsütn olanı.
    Vista home basic de cmd den dns önbelleği temizlemeye çalıştığında,sürüm yükseltin diyor,sınırlı windows yani.Ultimatede hepsi serbest
  • 19-06-2008, 02:18:55
    #16
    Ben kurdum, ilk çıktığında. Hiç memnun kalmadım. Driver sorunu hat safhadaydı. Hatta sırf bu sorun yüzünde VistaDriver.Net sitesini kurdum.
    SP2 den sonra deneme şansım olmadı.
  • 27-06-2008, 10:16:08
    #17
    afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun oynamayacaksan,fireworks fln kullanmayacaksan güzel
    Bir günde Counter Strike'ı 2 kez kurdum ve sildim,mavi ekran fln veriyor saçma saçma hata veriyor,XP de hiç sorun yok aynı oyunda.
    Fireworks de,sansürlemeye yarayan alet,titreyerek gidiyor nedense.
    Hız açısından korkma,SP1 kurarsan 512 ram ile bile çok güzel kullanırsın.
    Tabi 1 gb önerilen,
    Ultimate endir dersen,diğer sürümlerin en üsütn olanı.
    Vista home basic de cmd den dns önbelleği temizlemeye çalıştığında,sürüm yükseltin diyor,sınırlı windows yani.Ultimatede hepsi serbest
    Desene o zaman Vista Ultimate kurmak lazım bilgisayara. Oyun oynamamam lazım