Konu
Vista-Ultimate
15-06-2008, 19:40:27
#14
Solano
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
olmaz olsun o ultimate hiç bişeyi çalıştırmıyor nerdeyse.
onun yüzünden oyun oynayamaz oldum...yaşasın XP