afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun oynamayacaksan,fireworks fln kullanmayacaksan güzel
Bir günde Counter Strike'ı 2 kez kurdum ve sildim,mavi ekran fln veriyor saçma saçma hata veriyor,XP de hiç sorun yok aynı oyunda.
Fireworks de,sansürlemeye yarayan alet,titreyerek gidiyor nedense.
Hız açısından korkma,SP1 kurarsan 512 ram ile bile çok güzel kullanırsın.
Tabi 1 gb önerilen,
Ultimate endir dersen,diğer sürümlerin en üsütn olanı.
Vista home basic de cmd den dns önbelleği temizlemeye çalıştığında,sürüm yükseltin diyor,sınırlı windows yani.Ultimatede hepsi serbest
Desene o zaman Vista Ultimate kurmak lazım bilgisayara. Oyun oynamamam lazım