Ben kurdum, ilk çıktığında. Hiç memnun kalmadım. Driver sorunu hat safhadaydı. Hatta sırf bu sorun yüzünde VistaDriver.Net sitesini kurdum.
SP2 den sonra deneme şansım olmadı.