Konu
Vista-Ultimate
19-06-2008, 02:18:55
#16
vistadriver
Ben kurdum, ilk çıktığında. Hiç memnun kalmadım. Driver sorunu hat safhadaydı. Hatta sırf bu sorun yüzünde
VistaDriver.Net
sitesini kurdum.
SP2 den sonra deneme şansım olmadı.