• 13-04-2008, 01:02:36
    #1
    Sık sık virüs trojan vs.den dolayı format atmak zorunda kalıyorum. Artık imaj alan acronis programını kullanmak istiyorum fakat son kez güvenlik için neler yapmalıyım görüşlerinizi almak istedim. Hangi antivirüs programını kullanayım? Nod32, avast, kaspersky vs.

    Bunların haricinde spyware anti trojan vs. gibi herhangi bir program yüklemeli miyim? Yada ekstradan firewall vs. yüklemeli miyim? Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.
  • 13-04-2008, 01:03:54
    #2
    Antivirüs programı için kesinlikle Kaspersky derim..

    birde imaj programı olarak

    Acronis True İmage yi önerebilirim
  • 13-04-2008, 01:06:15
    #3
    bende acronis kullanıyorum memnunum. ayrıca antivirüs olarakda nod 32 var güncellemeleri devamlı ve güzel. memnunum tek dezavantajı bi C sürücüsünü taraması uzun zaman alıyo o kadar
  • 13-04-2008, 01:07:02
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konuyu görünce direk acronis true image önerecektim sen hızlı davranmışsın.Antivirüs olarak kesinlikle avast derim.Hem lisans derdi olmuyor,hem sistemi kasmıyor hem de nod 32 ile birlikte en iyi antivirüs programı bence.Avast yüklersen ekstradan firewall a gerek kalmayacağını düşünüyorum
  • 13-04-2008, 01:07:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kur norton ghost en güzeli 4 dk da hallediyo işimi
  • 13-04-2008, 01:10:55
    #6
    Sanırım en babası kaspersky ama hem kasıyor hemde sistem dosyalarını silebiliyor...
  • 13-04-2008, 01:12:17
    #7
    -norton ghost sürekli hata veriyor acronisi önerdiler. Acronisin resimli kurulumunu anlatan bir link mevcut mu elinizde.
    -Anti virüs olarak bir ara nod32 yüklemiştim ama download yaparken netlimiter programından baktığımda normalde 200kb/sn ile indirmesi gerekirken 100kb/sn ile indiriyordu. Kalan 100kb/sn'sini ise nod32 kullanıyor görülüyordu. Bu yüzden downloadlarımı yavaşlatır. Bunu kapatma imkanım varsa nod32 yükleyeceğim. Kullananlarda bu download yavaşlaması oldu mu?
    Ayrıca nod 32 kullananlar firewall gereksinimi duydu mu? Kararımı veremedim henüz.
  • 13-04-2008, 01:13:49
    #8
    Ersen.E adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -norton ghost sürekli hata veriyor acronisi önerdiler. Acronisin resimli kurulumunu anlatan bir link mevcut mu elinizde.
    -Anti virüs olarak bir ara nod32 yüklemiştim ama download yaparken netlimiter programından baktığımda normalde 200kb/sn ile indirmesi gerekirken 100kb/sn ile indiriyordu. Kalan 100kb/sn'sini ise nod32 kullanıyor görülüyordu. Bu yüzden downloadlarımı yavaşlatır. Bunu kapatma imkanım varsa nod32 yükleyeceğim. Kullananlarda bu download yavaşlaması oldu mu?
    Ayrıca nod 32 kullananlar firewall gereksinimi duydu mu? Kararımı veremedim henüz.
    bende pek fazla download la ilgili sorun olmuyor. sınırlı zaten limitim
  • 13-04-2008, 01:23:38
    #9
    Acronis True Image Home şiddetle tavsiye ederim.. Acronisle tanışmadan önce bende format atmaktan bıkmış bir bireydim ama artık aldığım backup ile bilgisayarım biraz yavaşladığını hissedince hemen geri yüklüyorum.