Sık sık virüs trojan vs.den dolayı format atmak zorunda kalıyorum. Artık imaj alan acronis programını kullanmak istiyorum fakat son kez güvenlik için neler yapmalıyım görüşlerinizi almak istedim. Hangi antivirüs programını kullanayım? Nod32, avast, kaspersky vs.

Bunların haricinde spyware anti trojan vs. gibi herhangi bir program yüklemeli miyim? Yada ekstradan firewall vs. yüklemeli miyim? Yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar.