Konu
Bıktım şu formattan
13-04-2008, 01:06:15
#3
ecosu
bende acronis kullanıyorum memnunum. ayrıca antivirüs olarakda nod 32 var güncellemeleri devamlı ve güzel. memnunum tek dezavantajı bi C sürücüsünü taraması uzun zaman alıyo o kadar