• 13-04-2008, 01:28:17
    #10
    Peki anti virüs için ne diyorsun kaos?
  • 13-04-2008, 01:38:56
    #11
    Ersen.E adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki anti virüs için ne diyorsun kaos?
    Kaspersky Norton Avg ZoneAlarm hepsini denedim. Söz konusu pcnin güvenliği ise benim kişisel tercihim Kaspersky olur. zaten verilerini windowsun kurulu olduğu hd başka bir yerde tutuyorsan sorun olmaz. Yani şimdiye kadar bende olmadı. Ama sistemin yavaşladığında bir süre sonra seni rahatsız edecek kadar hantallaşıyorsa en iyisi ii bir format atmak gerekli tüm programları kurmak sık kullandığın siteleri tarayıcına kayıt etmek ondan sonrada Acronisle yedek almak. Hatta kendi insiyatifine göre önce sadece format atıp driverları yükler öyle bir yedek alırsın sonra tüm gerekli şeyleri yükleyip öyle bir yedek daha alırsın. Acronisin sistemini tekrar 15 dak içinde yüklüyor zaten.
  • 13-04-2008, 01:42:19
    #12
    Misafir
    Başımız trojanlarla dert de gerçekten bugün tam 4defa format attım en ama olmadı en son fdix attım kendine geldi kaspersky yeterli diye düşünüyorum bende onu kullanıyorum.