Konu
Bıktım şu formattan
13-04-2008, 01:42:19
#12
HititAjans
Misafir
Başımız trojanlarla dert de gerçekten bugün tam 4defa format attım en ama olmadı en son fdix attım kendine geldi kaspersky yeterli diye düşünüyorum bende onu kullanıyorum.