-norton ghost sürekli hata veriyor acronisi önerdiler. Acronisin resimli kurulumunu anlatan bir link mevcut mu elinizde.
-Anti virüs olarak bir ara nod32 yüklemiştim ama download yaparken netlimiter programından baktığımda normalde 200kb/sn ile indirmesi gerekirken 100kb/sn ile indiriyordu. Kalan 100kb/sn'sini ise nod32 kullanıyor görülüyordu. Bu yüzden downloadlarımı yavaşlatır. Bunu kapatma imkanım varsa nod32 yükleyeceğim. Kullananlarda bu download yavaşlaması oldu mu?
Ayrıca nod 32 kullananlar firewall gereksinimi duydu mu? Kararımı veremedim henüz.