• 13-09-2024, 15:51:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şirket Hakkında: QAGETTO Photography & Videography, yaratıcı ve yenilikçi yaklaşımıyla fotoğraf ve video prodüksiyonunda öncü bir firmadır. Müşterilerimize en üst düzeyde hizmet sunmayı ve her projede kaliteli ve etkileyici sonuçlar elde etmeyi amaçlıyoruz.


    Pozisyon: Stajyer Fotoğrafçı
    Çalışma Türü: Yarı zamanlı, staj
    Konum: İzmir, Türkiye veya uzaktan çalışma
    Ücret: Ücretsiz staj


    Aranan Nitelikler:
    Üniversite veya lise düzeyinde fotoğrafçılık veya ilgili bir alanda eğitim görmek
    Fotoğrafçılığa ilgi ve tutku sahibi olmak
    Temel fotoğrafçılık bilgisine ve deneyimine sahip olmak tercih sebebidir
    Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign vb.) programlarına hakim olmak
    Grafik tasarım konusunda bilgi sahibi olmak
    Güçlü iletişim becerilerine sahip olmak ve ekip çalışmasına yatkın olmak
    Yaratıcı düşünme yeteneği ve problem çözme becerisi
    Esnek çalışma saatlerine uyum sağlamak


    İş Tanımı:
    Deneyimli fotoğrafçılarla birlikte projelerde destek sağlamak
    Sahada fotoğraf çekimlerine katılmak ve çekim ekipmanlarını kullanmak
    Fotoğraf düzenleme ve post-prodüksiyon süreçlerinde yardımcı olmak
    Sosyal medya, web sitesi ve diğer dijital platformlar için görsel içerik oluşturmak
    Broşür, afiş, kartvizit gibi basılı materyallerin tasarımında destek olmak
    Müşteri ilişkilerinde destek sağlamak ve müşteri taleplerini karşılamak


    Başvuru: Başvurularınızı ve özgeçmişlerinizi qagetto@gmail.com adresine e-posta yoluyla gönderebilirsiniz. Lütfen başvurunuzun konu kısmına "Stajyer Fotoğrafçı Başvurusu - Adınız Soyadınız" şeklinde belirtiniz.
    QAGETTO Photography & Videography olarak, ekip içindeki her bireyin potansiyelini keşfetmeye ve geliştirmeye odaklanıyoruz. Siz de bu heyecan verici yolculuğun bir parçası olmak için başvurun!
  • 13-09-2024, 16:21:12
    #2
    Hocam siz stajyer değil iş bilen grafiker + fotoğrafçı arıyorsunuz haberiniz olsun. Allah genç kardeşlerimi sizin gibilerin eline düşürmesin bir de ücretsiz staj yazmışsınız hadi her şeyi geçtim tamam bunları yapacak birini buldun (imkansız ama) bari yol ve yemeği karşılayın yazıktır günahtır. Bir de müslümanım diye geçinirsiniz. Peygamberimizin " işçinin hakkını alnının teri kurumadan verin" sözünü hatırlatmak isterim. Esnek çalışma saati dediğinizde " gerekirse eşşek gibi akşam 9 da işimizi yapacaksın" demenin farklı bir yolu sanırım.
  • 13-09-2024, 16:23:14
    #3
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz stajyer değil iş bilen grafiker + fotoğrafçı arıyorsunuz haberiniz olsun. Allah genç kardeşlerimi sizin gibilerin eline düşürmesin bir de ücretsiz staj yazmışsınız hadi her şeyi geçtim tamam bunları yapacak birini buldun (imkansız ama) bari yol ve yemeği karşılayın yazıktır günahtır. Bir de müslümanım diye geçinirsiniz. Peygamberimizin " işçinin hakkını alnının teri kurumadan verin" sözünü hatırlatmak isterim. Esnek çalışma saati dediğinizde " gerekirse eşşek gibi akşam 9 da işimizi yapacaksın" demenin farklı bir yolu sanırım.
    sözde müslüman kardeşlerimiz
  • 13-09-2024, 16:30:20
    #4
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz stajyer değil iş bilen grafiker + fotoğrafçı arıyorsunuz haberiniz olsun. Allah genç kardeşlerimi sizin gibilerin eline düşürmesin bir de ücretsiz staj yazmışsınız hadi her şeyi geçtim tamam bunları yapacak birini buldun (imkansız ama) bari yol ve yemeği karşılayın yazıktır günahtır. Bir de müslümanım diye geçinirsiniz. Peygamberimizin " işçinin hakkını alnının teri kurumadan verin" sözünü hatırlatmak isterim. Esnek çalışma saati dediğinizde " gerekirse eşşek gibi akşam 9 da işimizi yapacaksın" demenin farklı bir yolu sanırım.
    CNNMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözde müslüman kardeşlerimiz
    Tüm süreç boyunca ücretsiz şekilde ilerlemeyecek tabi ki. İşi ögrendikten sonra çekimlere çıktığı süreç boyunca ücret alacak.
    Devletin ögrenciler için zorunlu kırdığı bir şarttır bu zamanında hepimiz yerine getirdik. Hatta hiç bir maddi gelir elde etmeden biz bilinçli iş verenler olduğumuz için aynı zamanda ögrencileri anlayabildiğimiz için tabiki sürekli olarak ücretsiz hakkını veremden birini çalıştırma gibi bir niyetimiz yok.
  • 13-09-2024, 16:34:51
    #5
    mutena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm süreç boyunca ücretsiz şekilde ilerlemeyecek tabi ki. İşi ögrendikten sonra çekimlere çıktığı süreç boyunca ücret alacak.
    Devletin ögrenciler için zorunlu kırdığı bir şarttır bu zamanında hepimiz yerine getirdik. Hatta hiç bir maddi gelir elde etmeden biz bilinçli iş verenler olduğumuz için aynı zamanda ögrencileri anlayabildiğimiz için tabiki sürekli olarak ücretsiz hakkını veremden birini çalıştırma gibi bir niyetimiz yok.
    Hocam konuda "şu şu programalra hakım şu şu konulara ilgili" yazmışsınız böyle bir adam zaten işi biliyor demektir. Şimdi de "İşi ögrendikten sonra ücert vericez" diyorsunuz .d
  • 13-09-2024, 16:37:24
    #6
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    mutena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm süreç boyunca ücretsiz şekilde ilerlemeyecek tabi ki. İşi ögrendikten sonra çekimlere çıktığı süreç boyunca ücret alacak.
    Devletin ögrenciler için zorunlu kırdığı bir şarttır bu zamanında hepimiz yerine getirdik. Hatta hiç bir maddi gelir elde etmeden biz bilinçli iş verenler olduğumuz için aynı zamanda ögrencileri anlayabildiğimiz için tabiki sürekli olarak ücretsiz hakkını veremden birini çalıştırma gibi bir niyetimiz yok.
    Üniversite öğrencilerinin alması gereken stajda şirket tarafından öğrencilere asgari ücretin 1/3'ü kadar stajyer maaşı verilir bilginiz olsun.
  • 13-09-2024, 16:39:48
    #7
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konuda "şu şu programalra hakım şu şu konularda deneyim sahibi" yazmışsınız böyle bir adam zaten işi biliyor demektir. Şimdi de "İşi ögrendikten sonra ücert vericez" diyorsunuz .d
    Bu sektörde çalışmak, özellikle sanat alanında, öncelikle öğrenmeyi, ardından kazanç elde etmeyi gerektirir. Fotoğrafçılık alanında eğitim almış bireyler, bu işe temel bilgileriyle başlamaktadır. Mimarlık stajyerleri ya da sektörden uzak diğer stajyer ögrencileri programa başvuruda bulunmasın diye istediğimiz şartlardır. Herkesin kendi alanına odaklanmasını ve gereksiz yorumlar yapmamasını rica ederim. Konuyu işgal etmeyin, lütfen.



    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite öğrencilerinin alması gereken stajda şirket tarafından öğrencilere asgari ücretin 1/3'ü kadar stajyer maaşı verilir bilginiz olsun.
    Evet, doğru. Üniversite stajlarında şirketlerin öğrencilere asgari ücretin belirli bir oranında ödeme yapması gerekiyor. Ancak, bu düzenleme zorunlu stajlar için geçerlidir. Sektördeki sanatsal ve yaratıcı işler içinse işin öğrenilmesi, tecrübe kazanılması esas alınır. Stajın amacı, öğrencilere deneyim kazandırmaktır, bu yüzden ödeme politikaları farklı olabilir. Her iş dalı için aynı kuralları uygulamak yanıltıcı olabilir.
  • 13-09-2024, 17:33:59
    #8
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    mutena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin ögrenciler için zorunlu kırdığı bir şarttır bu zamanında hepimiz yerine getirdik.
    mutena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet, doğru. Üniversite stajlarında şirketlerin öğrencilere asgari ücretin belirli bir oranında ödeme yapması gerekiyor. Ancak, bu düzenleme zorunlu stajlar için geçerlidir. Sektördeki sanatsal ve yaratıcı işler içinse işin öğrenilmesi, tecrübe kazanılması esas alınır. Stajın amacı, öğrencilere deneyim kazandırmaktır, bu yüzden ödeme politikaları farklı olabilir. Her iş dalı için aynı kuralları uygulamak yanıltıcı olabilir.
    Üstteki alıntıda bahsettiğiniz devletin öğrenciler için "zorunlu" kıldığı staj için işveren de maaş vermek zorunda. Yazdığınız mesajda devlet bunu zorunlu kılıyor biz de öğrencilerin işi görülsün diye staj imkanı sunuyoruz gibi bir hava yaratmışsınız ama durum öyle değil. Adı üstünde gönüllü stajın devlet tarafından bir zorunluluğu yok zaten. Kişiler gerek deneyim kazanmak gerek CV doldurmak için bir maaş beklentisi olmadan gönüllü olarak şirketlerde çalışabilir.
  • 13-09-2024, 18:08:33
    #9
    Şahsen ilan özelliklerine uyan birisi olsaydım, konudan direkt çıkış alırdım.

    Cem Yılmaz haklı.
    Stajyer = Parasız Köle

    Bu özelliklere sahip insanlar zaten kendi işini de yapar kendi kendine araştırarak da öğrenir. Kanunen 3/1 şekilde ödeme yapmanız sizin yükümlülüğünüzdür.

    Bunları yapmadan siz şu programlara hakim şöyle mezun, şunu yapabilecek kişi arıyorsanız konu başlığı stajyer değil iş ilanı olması gerekirdi. Stajyer dediğin adam sadece üniden mezun olur ve ya aktif olarak okur sen de eğitimini verirsin asgari ücretin 3/1 ini de verip uygun fiyata çalışan almış olursun. Baktın çalışması hoşuna gidiyor, asgari ücretli işci olarak devam ettirir maaş zammını sonra yaparsın.

    Şuan ki konu ne olursa olsun, ister sanat istersen farklı bir şey. Ücretsiz çalışan aramaktan farksız bir konudur. Allah cidden siz ve sizin gibi işverenlerin eline kimseyi düşürmesin...