adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz stajyer değil iş bilen grafiker + fotoğrafçı arıyorsunuz haberiniz olsun. Allah genç kardeşlerimi sizin gibilerin eline düşürmesin bir de ücretsiz staj yazmışsınız hadi her şeyi geçtim tamam bunları yapacak birini buldun (imkansız ama) bari yol ve yemeği karşılayın yazıktır günahtır. Bir de müslümanım diye geçinirsiniz. Peygamberimizin " işçinin hakkını alnının teri kurumadan verin" sözünü hatırlatmak isterim. Esnek çalışma saati dediğinizde " gerekirse eşşek gibi akşam 9 da işimizi yapacaksın" demenin farklı bir yolu sanırım.
CNNMEDYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sözde müslüman kardeşlerimiz
Tüm süreç boyunca ücretsiz şekilde ilerlemeyecek tabi ki. İşi ögrendikten sonra çekimlere çıktığı süreç boyunca ücret alacak.
Devletin ögrenciler için zorunlu kırdığı bir şarttır bu zamanında hepimiz yerine getirdik. Hatta hiç bir maddi gelir elde etmeden biz bilinçli iş verenler olduğumuz için aynı zamanda ögrencileri anlayabildiğimiz için tabiki sürekli olarak ücretsiz hakkını veremden birini çalıştırma gibi bir niyetimiz yok.