Hocam siz stajyer değil iş bilen grafiker + fotoğrafçı arıyorsunuz haberiniz olsun. Allah genç kardeşlerimi sizin gibilerin eline düşürmesin bir de ücretsiz staj yazmışsınız hadi her şeyi geçtim tamam bunları yapacak birini buldun (imkansız ama) bari yol ve yemeği karşılayın yazıktır günahtır. Bir de müslümanım diye geçinirsiniz. Peygamberimizin " işçinin hakkını alnının teri kurumadan verin" sözünü hatırlatmak isterim. Esnek çalışma saati dediğinizde " gerekirse eşşek gibi akşam 9 da işimizi yapacaksın" demenin farklı bir yolu sanırım.