Şahsen ilan özelliklerine uyan birisi olsaydım, konudan direkt çıkış alırdım.
Cem Yılmaz haklı.
Stajyer = Parasız Köle
Bu özelliklere sahip insanlar zaten kendi işini de yapar kendi kendine araştırarak da öğrenir. Kanunen 3/1 şekilde ödeme yapmanız sizin yükümlülüğünüzdür.
Bunları yapmadan siz şu programlara hakim şöyle mezun, şunu yapabilecek kişi arıyorsanız konu başlığı stajyer değil iş ilanı olması gerekirdi. Stajyer dediğin adam sadece üniden mezun olur ve ya aktif olarak okur sen de eğitimini verirsin asgari ücretin 3/1 ini de verip uygun fiyata çalışan almış olursun. Baktın çalışması hoşuna gidiyor, asgari ücretli işci olarak devam ettirir maaş zammını sonra yaparsın.
Şuan ki konu ne olursa olsun, ister sanat istersen farklı bir şey. Ücretsiz çalışan aramaktan farksız bir konudur. Allah cidden siz ve sizin gibi işverenlerin eline kimseyi düşürmesin...