Tüm süreç boyunca ücretsiz şekilde ilerlemeyecek tabi ki. İşi ögrendikten sonra çekimlere çıktığı süreç boyunca ücret alacak.
Devletin ögrenciler için zorunlu kırdığı bir şarttır bu zamanında hepimiz yerine getirdik. Hatta hiç bir maddi gelir elde etmeden biz bilinçli iş verenler olduğumuz için aynı zamanda ögrencileri anlayabildiğimiz için tabiki sürekli olarak ücretsiz hakkını veremden birini çalıştırma gibi bir niyetimiz yok.
Üniversite öğrencilerinin alması gereken stajda şirket tarafından öğrencilere asgari ücretin 1/3'ü kadar stajyer maaşı verilir bilginiz olsun.