• 20-10-2021, 22:43:14
    #10
    Sabah 8, akşam 9.
    26 gün tam çalışma 4 gün bir anda izin
    Resmi tatil yok
    Mesai ücreti yok
    Servis yok kendiniz geleceksiniz
    5 dakika boş durma şansı yok



    Başka ne şartlar var millet gitmiyor acaba.
  • 20-10-2021, 22:49:25
    #11
    Bir de böyleleri çıktı...
  • 20-10-2021, 22:53:09
    #12
    Ben gördüm paylaştım e-mail bırakmışlar ihtiyacınızdan bi değerlendirebilir en azından
  • 20-10-2021, 22:59:53
    #13
    Sabahtan akşama kadar boş duruyorum. Evdeyim internet başındayım. Günlük 7.5 saat çalışma karşılığı ssk+3k maaşı veren, izin günlerimde, mesai saati dışında aramayacak rahatsız etmeyecek, kölesi gibi görmeyecek birileri varsa buyursun çalışayım.

    Kamu yönetimi mezunuyum. 32 yaşındayım. Şu ana kadar 10 dan fazla sektör 25 ten fazla iş yeri değiştirdim. Bunlara kurumsal marketler de dahil. Asgari ücretten az vereni de gördüm, sigortayı yapmayanı da. Kimisi de haftada 60-70 saat çalıştırmayı hakkı görür. 3 bin lira veriyor ya. En hafifi kesinlikle mobbinge maruz kalırsınız. Asla başvuru yaptığınız bir tek işten sorumlu olmazsınız. Mesela satış temsilcisi iseniz paspas ta atarsınız, çay da demlersiniz, yeri gelir patrona kahvaltı hazırlarsınız. Kimse bana bu ülkede iş veriyorum başvuran yok demesin. Kimse. Önce kendi vicdanını sorgulasın hakkını verdim mi diye ..

    Kendime iş buluyorum 2k belki kazanamıyorum bile. Ama keyifle çalışıyorum. Yaptığım işler iş gibi de gelmiyor. Kendimi stese sokmadığım için de, çalıştığım parayı stresimi atmak için harcamak zorunda kalmıyorum. 15 yıllık sigara tiryakisiyim. Borçlu olduğum halde, iş stresinden kurtulduğum için sigarayı dahi bırakabildim. Kısır döngü bu. Kısır..
  • 20-10-2021, 23:31:35
    #14
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işçi konusunda mühendis konusunda evt sıkıntı yaşanıyor mesela tekstilde. Ben şuan entegre bi tesisteki tek endüstri mühendisiyim. Tekstil mühendisi bulamıyorlar. Olan endüstri mühendisleride boş beleş oldukları için iş görmüyorlar. Tecübe için bir süre ucuza çalıştıktan sonra gerisi otomatik kendisi geliyor.
    Devlet o diplomayı verdikten sonra kimin boş kimin dolu olduğuna siz mi karar veriyorsunuz ? Hangi bakımdan iş görmüyorlar ? Vasıfı ne olursa olsun hiç bir insan hakkında böyle konuşmanızı doğru bulmuyorum.Her şey tecrübeden ibarettir.Endüstri mühendisiyim demissiniz.Okulda tekstil de nasıl endüstri mühendisi yapılır onu mu gösterdiler ? Yada günlük rapor nasıl atılır iş nasıl raporlanır makine nasıl çalışır hataları nelerdir işçilerle nasıl anlaşılır patronlarla nasıl anlaşılır yöneticinle nasıl anlaşılır bunları mı öğrettiler ? Sektörde istenen nedir ve verilen eğitim nedir ? Bu yazınızla 2 3 yıl çalışıp yada 10 yıl çalışıp kendisi hiç yeni başlamamış gibi davranan cahil insanlardan hiç bir farkınız kaldığını sanmıyorum.
  • 20-10-2021, 23:37:54
    #15
    emrekursatt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet o diplomayı verdikten sonra kimin boş kimin dolu olduğuna siz mi karar veriyorsunuz ? Hangi bakımdan iş görmüyorlar ? Vasıfı ne olursa olsun hiç bir insan hakkında böyle konuşmanızı doğru bulmuyorum.Her şey tecrübeden ibarettir.Endüstri mühendisiyim demissiniz.Okulda tekstil de nasıl endüstri mühendisi yapılır onu mu gösterdiler ? Yada günlük rapor nasıl atılır iş nasıl raporlanır makine nasıl çalışır hataları nelerdir işçilerle nasıl anlaşılır patronlarla nasıl anlaşılır yöneticinle nasıl anlaşılır bunları mı öğrettiler ? Sektörde istenen nedir ve verilen eğitim nedir ? Bu yazınızla 2 3 yıl çalışıp yada 10 yıl çalışıp kendisi hiç yeni başlamamış gibi davranan cahil insanlardan hiç bir farkınız kaldığını sanmıyorum.
    Tamam.
  • 20-10-2021, 23:54:55
    #16
    İnsanlar artık verilen maaşlar yüzünden sadece yaşayabilmek, hayatını sürdürmek için çalışıyorlar. Bu ülkede ne gelecek planı yapabiliyorsun, ne yatırım, ne sosyalleşmek için eline para geçiyor. Haliyle çalışmak için istek duymuyorlar. İşsizlik mi halt etmişsiniz falan diye artislik yapmak kolay da, acaba neden diye de sormak lazım.
  • 21-10-2021, 00:17:28
    #17
    domaine baktım "atak.tc" gerisi hikaye
  • 21-10-2021, 00:22:12
    #18
    Fabrika ortamı dediğin asgari ücret. Bana bu yazılar hiç inandırıcı gelmiyor. İş veren 1 TL fazla verse 1 TL yi senden çıkartıyor zaten. Eleman bulamadığı için fabrika üretime ara vermiş
    Ülkede işsizlik oranı çok.