Devlet o diplomayı verdikten sonra kimin boş kimin dolu olduğuna siz mi karar veriyorsunuz ? Hangi bakımdan iş görmüyorlar ? Vasıfı ne olursa olsun hiç bir insan hakkında böyle konuşmanızı doğru bulmuyorum.Her şey tecrübeden ibarettir.Endüstri mühendisiyim demissiniz.Okulda tekstil de nasıl endüstri mühendisi yapılır onu mu gösterdiler ? Yada günlük rapor nasıl atılır iş nasıl raporlanır makine nasıl çalışır hataları nelerdir işçilerle nasıl anlaşılır patronlarla nasıl anlaşılır yöneticinle nasıl anlaşılır bunları mı öğrettiler ? Sektörde istenen nedir ve verilen eğitim nedir ? Bu yazınızla 2 3 yıl çalışıp yada 10 yıl çalışıp kendisi hiç yeni başlamamış gibi davranan cahil insanlardan hiç bir farkınız kaldığını sanmıyorum.