Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işçi konusunda mühendis konusunda evt sıkıntı yaşanıyor mesela tekstilde. Ben şuan entegre bi tesisteki tek endüstri mühendisiyim. Tekstil mühendisi bulamıyorlar. Olan endüstri mühendisleride boş beleş oldukları için iş görmüyorlar. Tecübe için bir süre ucuza çalıştıktan sonra gerisi otomatik kendisi geliyor.
Devlet o diplomayı verdikten sonra kimin boş kimin dolu olduğuna siz mi karar veriyorsunuz ? Hangi bakımdan iş görmüyorlar ? Vasıfı ne olursa olsun hiç bir insan hakkında böyle konuşmanızı doğru bulmuyorum.Her şey tecrübeden ibarettir.Endüstri mühendisiyim demissiniz.Okulda tekstil de nasıl endüstri mühendisi yapılır onu mu gösterdiler ? Yada günlük rapor nasıl atılır iş nasıl raporlanır makine nasıl çalışır hataları nelerdir işçilerle nasıl anlaşılır patronlarla nasıl anlaşılır yöneticinle nasıl anlaşılır bunları mı öğrettiler ? Sektörde istenen nedir ve verilen eğitim nedir ? Bu yazınızla 2 3 yıl çalışıp yada 10 yıl çalışıp kendisi hiç yeni başlamamış gibi davranan cahil insanlardan hiç bir farkınız kaldığını sanmıyorum.