Fabrika ortamı dediğin asgari ücret. Bana bu yazılar hiç inandırıcı gelmiyor. İş veren 1 TL fazla verse 1 TL yi senden çıkartıyor zaten. Eleman bulamadığı için fabrika üretime ara vermiş
Ülkede işsizlik oranı çok.