İnsanlar artık verilen maaşlar yüzünden sadece yaşayabilmek, hayatını sürdürmek için çalışıyorlar. Bu ülkede ne gelecek planı yapabiliyorsun, ne yatırım, ne sosyalleşmek için eline para geçiyor. Haliyle çalışmak için istek duymuyorlar. İşsizlik mi halt etmişsiniz falan diye artislik yapmak kolay da, acaba neden diye de sormak lazım.