Merhaba,
Fabrikamızda Excel'e giriş ve ileri excel programı kapsamında çalışanlarımıza eğitim aldırmayı düşünüyoruz.
Fabrikamız İzmir bölgesinde olup 30-40 kişilik bir ekibe eğitim verilecektir.
Excel eğitimi için daha önceden tecrubeli olan ve fatura kesebilecek birini arıyoruz.
Dönüşlerinizi bekliyoruz.
teşekkürler.
Excel Eğitimi Verebilecek
11
●819
- 06-05-2016, 13:57:50Ömer BağcıHorusRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tel : 0505 694 85 25
info@vidoport.com
Ömer Bey Size Bu konuda yardımcı olur
videolarını
http://vidoport.com/
sitesinden bakabilirsiniz
referanslarınıda
http://omerbagci.com.tr/
adresinden bakabilirsiniz - 07-05-2016, 11:37:05teşekkürler, iletişime geçildi.CtnGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2016, 12:53:12Neden Excel? diye sorsamHorusRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veri depolamak, sorgulamak amaçlı mı kullanıyorsunuz yoksa ileri teknik hesaplamalar vs. için mi?
- 08-05-2016, 01:30:34Neden Excel diye sormanız hata benceemerald adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Excel dünya tarihinde bulunmuş en güzel icattır. Hatta onu nasıl Microsoft üretti hala şaşırıyorum. Windowsu Excel'in %3 ü kadar geliştirebilmiş olsa çok daha şahane sistemler kullanıyor olurduk şu an.
Excel ile yapılamayacak tek şey, Excelin kendisidir. Ve kurumsal bir yapıdan bahsediyorsanız Excel olmazsa olmazdır. Her şeyde kullanırsınız. Veri girer saklarsınız, raporlar hazırlarsınız. Hesaplar yaparsınız ve bunları yapmak çok kolaydır. Hatta biraz kendinizi geliştirip makrolar üzerine çalışırsanız siz yatarsınız Excel halleder.
Excel aşktır. - 09-05-2016, 00:41:14Excel sevdalısı olduğunuz belli çünkü gözünüz başka güzelleri fark edemeyecek kadar kör olmuşMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nitekim benim sorduğum soru ile alakasız bir cevap gelmiş.
Elbette Excel çok iyi bir program ancak benim sorduğum Excel'i ne amaçla kullanmak istedikleriydi. Ona göre tavsiyede bulunacaktım ancak soru sahibinden cevap gelmediği için yapacak bir şey yok. - 09-05-2016, 11:17:43Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mert Bey, güzel sözleriniz için teşekkür ediyorum, eksik olmayın.

@HorusRA kullanıcısı ile özelden iletişime geçtim.
Teşekkürler. - 15-05-2016, 15:43:06malinizi bekliyorum.MuratOSMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler..
Veri depolamak, sorgulamak amaçlı mı kullanıyorsunuz yoksa ileri teknik hesaplamalar vs. için mi?