• 05-05-2016, 19:27:52
    #1
    Merhaba,

    Fabrikamızda Excel'e giriş ve ileri excel programı kapsamında çalışanlarımıza eğitim aldırmayı düşünüyoruz.

    Fabrikamız İzmir bölgesinde olup 30-40 kişilik bir ekibe eğitim verilecektir.

    Excel eğitimi için daha önceden tecrubeli olan ve fatura kesebilecek birini arıyoruz.

    Dönüşlerinizi bekliyoruz.

    teşekkürler.
  • 06-05-2016, 13:57:50
    #2
    HorusRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Fabrikamızda Excel'e giriş ve ileri excel programı kapsamında çalışanlarımıza eğitim aldırmayı düşünüyoruz.

    Fabrikamız İzmir bölgesinde olup 30-40 kişilik bir ekibe eğitim verilecektir.

    Excel eğitimi için daha önceden tecrubeli olan ve fatura kesebilecek birini arıyoruz.

    Dönüşlerinizi bekliyoruz.

    teşekkürler.
    Ömer Bağcı
    Tel : 0505 694 85 25
    info@vidoport.com

    Ömer Bey Size Bu konuda yardımcı olur
    videolarını
    http://vidoport.com/
    sitesinden bakabilirsiniz
    referanslarınıda
    http://omerbagci.com.tr/
    adresinden bakabilirsiniz
  • 07-05-2016, 11:37:05
    #3
    CtnGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ömer Bağcı
    Tel : 0505 694 85 25
    info@vidoport.com

    Ömer Bey Size Bu konuda yardımcı olur
    videolarını
    http://vidoport.com/
    sitesinden bakabilirsiniz
    referanslarınıda
    http://omerbagci.com.tr/
    adresinden bakabilirsiniz
    teşekkürler, iletişime geçildi.
  • 07-05-2016, 12:53:12
    #4
    HorusRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler, iletişime geçildi.
    Neden Excel? diye sorsam Veri depolamak, sorgulamak amaçlı mı kullanıyorsunuz yoksa ileri teknik hesaplamalar vs. için mi?
  • 07-05-2016, 13:11:39
    #5
    Forumsa yanlış hatırlamıyorsam Murat adında bir arkadaş vardı. Gerçekten exel ile şiir yazıyor diyebilirim. Araştırmanızı öneririm.

    Yanlış hatırlamıyorsam nicki: @MuratOSMA
  • 08-05-2016, 01:30:34
    #6
    emerald adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden Excel? diye sorsam Veri depolamak, sorgulamak amaçlı mı kullanıyorsunuz yoksa ileri teknik hesaplamalar vs. için mi?
    Neden Excel diye sormanız hata bence


    Excel dünya tarihinde bulunmuş en güzel icattır. Hatta onu nasıl Microsoft üretti hala şaşırıyorum. Windowsu Excel'in %3 ü kadar geliştirebilmiş olsa çok daha şahane sistemler kullanıyor olurduk şu an.

    Excel ile yapılamayacak tek şey, Excelin kendisidir. Ve kurumsal bir yapıdan bahsediyorsanız Excel olmazsa olmazdır. Her şeyde kullanırsınız. Veri girer saklarsınız, raporlar hazırlarsınız. Hesaplar yaparsınız ve bunları yapmak çok kolaydır. Hatta biraz kendinizi geliştirip makrolar üzerine çalışırsanız siz yatarsınız Excel halleder.

    Excel aşktır.
    • VBuMaSTeR
    • monami
    VBuMaSTeR ve monami bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-05-2016, 00:41:14
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden Excel diye sormanız hata bence


    Excel dünya tarihinde bulunmuş en güzel icattır. Hatta onu nasıl Microsoft üretti hala şaşırıyorum. Windowsu Excel'in %3 ü kadar geliştirebilmiş olsa çok daha şahane sistemler kullanıyor olurduk şu an.

    Excel ile yapılamayacak tek şey, Excelin kendisidir. Ve kurumsal bir yapıdan bahsediyorsanız Excel olmazsa olmazdır. Her şeyde kullanırsınız. Veri girer saklarsınız, raporlar hazırlarsınız. Hesaplar yaparsınız ve bunları yapmak çok kolaydır. Hatta biraz kendinizi geliştirip makrolar üzerine çalışırsanız siz yatarsınız Excel halleder.

    Excel aşktır.
    Excel sevdalısı olduğunuz belli çünkü gözünüz başka güzelleri fark edemeyecek kadar kör olmuş Nitekim benim sorduğum soru ile alakasız bir cevap gelmiş.

    Elbette Excel çok iyi bir program ancak benim sorduğum Excel'i ne amaçla kullanmak istedikleriydi. Ona göre tavsiyede bulunacaktım ancak soru sahibinden cevap gelmediği için yapacak bir şey yok.
  • 09-05-2016, 11:17:43
    #8
    Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumsa yanlış hatırlamıyorsam Murat adında bir arkadaş vardı. Gerçekten exel ile şiir yazıyor diyebilirim. Araştırmanızı öneririm.

    Yanlış hatırlamıyorsam nicki: @MuratOSMA
    Mert Bey, güzel sözleriniz için teşekkür ediyorum, eksik olmayın.

    @HorusRA kullanıcısı ile özelden iletişime geçtim.

    Teşekkürler.
  • 15-05-2016, 15:43:06
    #9
    MuratOSMA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mert Bey, güzel sözleriniz için teşekkür ediyorum, eksik olmayın.

    @HorusRA kullanıcısı ile özelden iletişime geçtim.

    Teşekkürler.
    malinizi bekliyorum.
    teşekkürler..