Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumsa yanlış hatırlamıyorsam Murat adında bir arkadaş vardı. Gerçekten exel ile şiir yazıyor diyebilirim. Araştırmanızı öneririm.

Yanlış hatırlamıyorsam nicki: @MuratOSMA
Mert Bey, güzel sözleriniz için teşekkür ediyorum, eksik olmayın.

@HorusRA kullanıcısı ile özelden iletişime geçtim.

Teşekkürler.